ד"ר עדינה מנס

טלפון
דוא"ל
Adina.Mannes@biu.ac.il
משרד
בניין קורט 1004, חדר 107
תחומי עניין

ד"ר עדינה מנס הצטרפה למחלקה לאנגלית כשפה זרה באוניברסיטת בר־אילן בשנת 2020, ומתמחה בהוראת האנגלית כשפה זרה, בדגש באסטרטגיות לקריאת מאמרים אקדמיים, ובחקר שיטות למידה.

שעות קבלה
יום חמישי, 12:00–13:00
    קורות חיים

    ד"ר עדינה מנס השלימה את תאריה באוניברסיטת בר־אילן: תואר ראשון ותעודת הוראה באנגלית, תואר שני ושלישי בחינוך. בעבודת התזה התמקדה בשאלה Why do Israeli university students major in a foreign language? The effect of the language status on the learner's motivational orientations. את עבודת הדוקטור כתבה בנושא The Self-Perceived Professional Identity of EFL (English as a Foreign Language) Israeli Teachers.

    ד"ר מנס מלמדת אנגלית כשפה זרה שנים רבות, בעלת ניסיון בנושאים מגוונים כגון: בניית תכניות לימוד, וכן הוראת אנגלית מקצועית למקצועות מדעי ההתנהגות. הוראה הכוללת הקניית מיומנויות בסיס לכתיבה אקדמית, קריאה ביקורתית ועוד.

    מחקר

    מחקרים בתחום TESOL: המורה לשפה זרה, התלמיד לשפה זרה וכן שיטות הוראה. 

    קורסים

    קורסי אנגלית כשפה זרה בכל הרמות ולכל התארים

    מרמת טרום־בסיסי ועד רמת מתקדמים ב

    פרסומים

    מאמרים בכתבי־עת

    1. Mannes, A., & Katz, Y. J. (2020). The Professional Identity of Native and Non-Native EFL Teachers: The complexity of nativeness. Mannes, Adina; Katz, Yaacov J. Curriculum and Teaching, v35 n2 p5-24 Nov 2020.
    2. Mannes, A. (2020). The confused professional identity of native and non-native EFL teacher educators: Are they teachers or researchers? Athens Journal of Education, 2020, 7, p. 1–12.
    3. Mannes, A. (2011). What is the 'correct way' to implement a curriculum change? Learning and Teaching, 4(1), p. 71–82.

    הרצאות בכנסים

    1. Mannes, A. (2021, June 30 – July 1). Studying EAP online – gender differences [Paper presentation]. The 19th Annual hybrid MEITAL conference 2021: Teaching and Learning Technologies Accelerating Higher Education: Trends and Development. Tel Aviv University, IL.
    2. Mannes, A. (2019). The confused professional identity of native and non-native EFL teacher educators: Are they teachers or researchers? ATINER conference, Athens, Greece.
    3. Mannes, A., & Raichlin R. (2019). Students’ attitudes and motivation in EAP courses, H-INET conference, Tel Aviv University, Israel.
    4. Mannes, A. (2014). Measuring the professional identity of EFL teachers, TESOL convention, Portland, USA.

    תאריך עדכון אחרון : 18/01/2024