ד"ר שרית בן עובד
ד"ר שרית הני בן־עובד הצטרפה לסגל היחידה לאנגלית כשפה זרה (EFL) באוניברסיטת בר־אילן בשנת 2020 ומתמחה בסוציו־לינגוויסטיקה, דו־לשוניות, רכישת שפה ומורפולוגיה. לצד ההוראה היא עוסקת בחקר תחיליות וסופיות בשפה האנגלית.
קורות חיים
ד"ר שרית הני בן־עובד השלימה תואר ראשון בהוראת אנגלית במכללת בית ברל (1996), תואר שני בבלשנות אנגלית באוניברסיטת בר־אילן (1999) והשלמת עבודת תזה בנושא "הערכות עצמיות של תפיסות דו־לשוניות בקרב ילדי עולים בישראל (2008). גם את התואר השלישי בבלשנות אנגלית השלימה באוניברסיטת בר־אילן (2017), את עבודת הדוקטורט כתבה בנושא "לקסיקון וזהות בקרב ילדי גן ממשפחות דוברות אמהרית", בהנחיית פרופ' שרון ערמון־לוטם.
נוסף על ההוראה והמחקר באוניברסיטת בר־אילן, ד"ר הני בן־עובד משמשת ראש מחלקה לאנגלית למטרות תקשורת בין־לאומית ((EPIC במכללת בית ברל.
מחקר
• סוציולינגוויסטיקה
• דו־לשוניות
• רכישת שפה
• מורפולוגיה
קורסים
ד"ר שרית הני בן־עובד מלמדת קורסים לכל הרמות, גם קורסים לתואר שני, ובשנה זו היא מלמדת:
- קורס אנגלית בסיסי (שנתי)
- קורס אנגלית מתקדמים ב (סמסטר ב)
פירסומים
פרסומים
1. Ben-Oved, S. H., & Armon-Lotem, S. (2016). Ethnolinguistic Identity and Lexical Knowledge among Children from Amharic Speaking Families. Israel Studies in Language and Society, Special Edition, 8 (1-2), 238-275.
הרצאות בכנסים
- 29 בספטמבר 2013, האגודה הישראלית לבלשנות יישומית (איל"ש), מכללת בית ברל, כפר סבא – ידע לקסיקאלי וזהות אתנו־לינגוויסטית בקרב ילדי גן.
- 3 ביולי 2014, סקריפט, אוניברסיטת חיפה – ידע לקסיקאלי בקרב ילדי גן ממשפחות דוברות אמהרית.
- 2 בפברואר 2015, האגודה הישראלית של קלינאי התקשורת (אישל"ה), גני התערוכה – ידע לקסיקאלי בקרב ילדי גן ממשפחות דוברות אמהרית.
- 20–21 ביולי 2015, CLS אוניברסיטת וורוויק, וורוויק, אנגליה – ידע לקסיקאלי וזהות אתנו־לינגוויסטית בקרב ילדי גן ממשפחות דוברות אמהרית.
- 11 ביולי 2018, האגודה לאוריינות ושפה, אוניברסיטת תל אביב – התרומה של ניתוח מורפימי לרכישת שפה זרה: ידע במוספיות לפני ואחרי הוראה (הצגת פוסטר).
תאריך עדכון אחרון : 18/01/2024