הוראת אוצר מילים בקורסי EFL
מטרת המחקר היתה לבחון אם להתמקדות ברורה באוצר מילים בשיעורי אנגלית כשפה זרה (EFL) יכולה להיות השפעה על המוטיבציה ועל התפיסה של הסטודנטים כלפי יכולת הקריאה שלהם בשפה האנגלית. במחקר השתתפו 133 סטודנטים וסטודנטיות מאוניברסיטת בר־אילן ברמות שונות של לימודיהם בקורסי EFL לתואר ראשון. הם השיבו לשאלונים על השפעות של הוראת אוצר מילים על הבנת הנקרא שלהם ועל מיונות ומוטיבציה. התוצאות הראו שהסטודנטים הרגישו שלימוד של אוצר מילים שיפר את מהירות הקריאה וההבנה שלהם וכך גם את המסוגלות העצמית, מה שהביא לידי עלייה במוטיבציה שלהם ללמוד אנגלית.
רשימת חוקרות